Colònies '19

MATÍ PLE D'ACTIVITATS I TORNADA A L'ESCOLA

Comencem el dia amb molta energia i el bon temps ens acompanya. El soroll dels ocells i les fulles dels arbres fan preveure que ens ho passarem d'allò més bé!!...
I ben cert!!! Cada cicle hem fet activitats diferents i divertides amb els seus supermonis. Uns fent una gimcana dels Bandolers, tir a l'arc i a una sala que simulava ser un bosc i un formiguer. D'altres hem fet " el "Pasapalabra" en English i la resta fent un cursa d'orientació amb les brúixoles...
Això, s'acaba i amb bon àpat, agafem les motxilles per tornar a l'escola. Marxem amb nostàlgia però com contents de l'experiència viscuda!!!

L'ANY VINENT MÉSSS!!!

Cicle Superior

Foto conjunta amb tothom.

VETLLADA I EL DESPERTAR A LA RUCA.

Després de tota la tarda experimentant i gaudint de les diferents activitats dutes a terme, hem acabat la nit  ballant a la disco tots junts. Hem anat a dormir a les diferents habitacions fins que el sol ens ha despertat.Tot seguit un bon esmorzar per començar el dia amb energia.

PRIMER DIA A LA CASA DE COLÒNIES  LA RUCA

Avui ha estat un dia ple d'emocions i aventures molt divertides. Aquest matí, hem parat al Parc de l'Agulla i a Sant Iscle per esmorzar, jugar i fer una petita caminada.
Tot seguit, ens hem dirigit a la Casa de Colònies per descobrir les sorpreses que ens ha donat l'entorn...
Ah, una cosa!!! És una casa molt i molt xulaaa!!!
A la nit, hem gaudit de trencar la foscor amb les nostres lots i de la pluja d'estels...
Ara us oferim una mostra d'aquests moments.

CAP A LA RUCA

AVINYÓ  (El Bages)

28 i 29 de març de 2019

Sabeu que ja tornem a marxar?

Les colònies han arribat
i ben contents ens hem posat!

Estem enllestint els últims preparatius, la motxilla, el pijama, el necesser... Les ganes ja hi són!
Que arribi el dia, ja!
Us deixem, a continuació, el programa d'activitats en anglès. El primer exclusiu d'Educació Infantil i Cicle Inicial i el segon dedicat a Cicle Mitjà i Cicle Superior!

Have a nice trip!

CALAFELL i VILANOVA i LA GELTRÚ

15 i 16 de març de 2018

NIT I 2N DIA ED. INFANTIL I C. INICIAL

HI AGAIN! WE ARE BACK FROM CALAFELL, OUR "COLÒNIES" 2018 HAVE FINISHED...
LA NIT I EL SEGON DIA VAN ANAR IGUAL O MILLOR QUE EL PRIMER. ENS VAM ADORMIR CANSATS PERÒ SUPER HAPPY!

AL MATÍ ELS PETITS DE L'ESCOLA VAM FER UNA GIMCANA I JOCS SOBRE EL MAR PER LA CASA DE COLÒNIES. VAM TOCAR ANIMALS MARINS, TAMBÉ!
ELS DE 1R I 2N VAM ANAR A LA PLATJA CAMINANT I TAMBÉ VAM GAUDIR D'ALLÒ MÉS.

COM QUE VAM JUGAR MOLT, VAM ENDRAPAR EL DINAR I A L'AUTOCAR DE TORNADA VAM DORMIR MOLTS...

ELS MESTRES VOLEM FELICITAR-VOS A TOTS PERQUÈ ENS HEU DEMOSTRAT QUE SOU MOLT GRANS I EN SABEU MOLT, D'ANAR DE COLÒNIES! CONGRATULATIONS!

L'ANY QUE VE... MÉS I MILLOR! BONA FIRA A TOTHOM! SEE YOU NEXT TUESDAY!

2N DIA ED. INFANTIL

2N DIA CICLE INICIAL

2N DIA CICLE MITJÀ I SUPERIOR

AVUI MÉS TRANQUILS I DESPRÉS D'HAVER PASSAT UNA BONA NIT, HEM CARREGAT PILES AMB UN BON ESMORZAR. TOT SEGUIT HEM COMENÇAT LES ACTIVITATS. HEM JUGAT A UN JOC I HEM APRÈS A FER NUSOS MARINERS. I DESPRÉS DE DINAR...ENS HEM ACOMIADAT DE LES COLÒNIES D'AQUEST ANY!

1R DIA CICLE MITJÀ I SUPERIOR

JA HEM ACABAT EL PRIMER DIA! HA ESTAT UN DIA INTENS. HEM CAMINAT MOLT, HEM PUJAT EN TREN I HEM VIST LA LLOTJA DE VILANOVA I LA GELTRÚ. I PER ACABAR LA JORNADA DESPRÉS D'UN BON SOPAR, UNA MICA DE JOC I  BALLARUCA A LA DISCOTECA.

1R DIA EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

HELLO FAMILIES! JA ESTEM A PUNT D'ACABAR EL PRIMER DIA! ENS HO HEM PASSAT SUUUUUUPER BÉ! HEM VISITAT EL MUSEU DEL FERROCARRIL DE VILANOVA I LA GELTRÚ, HEM DINAT A LA CASA DE COLÒNIES I ELS D'INFANTIL HEM ANAT A LA PLATJA DE CALAFELL AMB AUTOCAR A AJUDAR AL KING NEPTUNE A TROBAR 300 SHELLS.
AQUESTA NIT LI FAREM L'ENTREGA!

ELS DE CICLE INICIAL HEM FET UNA GIMCANA, UN TALLER TOCA-TOCA D'ANIMALS I UNES MEDALLES DE PIRATES.

HEM BERENAT GALETES AMB XOCOLATA I HEM PREPARAT LES NOSTRES HABITACIONS. PER SOPAR HEM MENJAT SOPA, TRUITA DE PATATES AMB AMANIDA I DE POSTRES UN IOGURT! ARA ESTEM FENT JOC DE NIT I QUAN ACABEM ANIREM A RENTAR DENTS, PIJAMES I A DORMIR... QUE ESTEM RENDITS!

US ENVIEM MOLTS PETONETS I US ESPEREM DEMÀ! DE MOMENT SOM MOLT VALENTS I NO HEM PLORAT GENS NI MICA!

2 from escolalesarrelsmollerussa

I ara, quan són gairebé dos quarts de nou....

Comencen a sopar!

Més tard.... penjarem les primeres fotografies!